mizzbrunett

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Helena Eriksson - 2 mars 2013 17:49

JAAO på er!! Snart ska jag äta middag, kött och pomfrites med vitlökssmör ;)
Jag sitter och beundrar min mobil med det coola skalet :D
Mamma skrattar åt mig när jag sitter med det här i soffan, haha :)
Men imorgon ska vi till mina kusiner och äta våfflor! Ska bli jättemysigt, men kvällen tar vi som den kommer, kanske blir lugn hemmakväll med mello, eller så blir det mello hos grannarna och mys där. För min del hoppas jag på tvåan ;)
Men ibland behöver man en hemma kväll! Eller jag vet inte! Men nu ska jag hjälpa mamma att duka, tjaaaao ~3

Av Helena Eriksson - 2 mars 2013 14:55

Hej, nu ska jag göra en minihaul från Centrum, vi tänkte åka upp och köpa galljar men det glömde vi, utan vi köpte:
5 par strumpor från Hm för 80 kr.
Ett mobilskal från Glitter för 80 kr.
Vaniljcola från Hemköp för ää, vet nt.
Hår mouse från Hm för äää, haha ;)
Två halsdukar från glitter för 100 kr (ingen bild tyvär)

Av Helena Eriksson - 2 mars 2013 09:41

Hej, förlååååååååååt för dålig uppdatering, det ska inte behöva vara så :( Jag har gjort så mycket saker som att rida och så :( Men jag hoppas jag ska kunna komma igång igen nu ;)
Men igår hoppade jag finaste Nobile, han var underbar att hoppa ! Vi hoppade inte så högt igår men vi skulle mäst öva på sitsen och på att styra och så, men jag gjorde Nobile lite fin inför hoppning <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg, jag är en glad tjej på 11 år som älskar hästar, min familj, mina kompisar, fota och min husdjur.
Jag lever ett vanligt liv med massa roligheter som jag kommer skriva om varje dag... Följ gärna mig på den här bloggen s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards