mizzbrunett

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Helena Eriksson - 3 mars 2013 12:05

Hej, nu sitter jag och tittar på mobilen i soffan och Vasaloppet har stått på... Fan vad tråkigt asså...! Men nu är det typ slut ;)
Men snart ska jag gå till tåget och åka till mina kusiner, vi ska äta våfflor, haha! Det är det ända jag vet om dagen.
Men imorgon är det skola!! Vet inte om det är roligt eller tråkigt, man vill ju vara hemma, men man får ju också träffa alla kompisar, det är ju bra!
Men ja.. Om 4 veckor är det påsklov ;)
Men nästa vecka ska jag rida på tisdag, fredag och söndag :)
Så det är ju iallafall roligt, men någon dag i veckan kommer en hämlig överraskning som jag INTE berättar.
Men jag kan säga att det är nåt med hästar, såklart ;)
Jag kommer fixa överraskningen när jag är i stallet men kommer inte berätta när ;)
Jag tror ni kommer gilla det :)
Men va!! Ännu mer Vasalopp!
Ni kanske tänker: men byt kanal då!!
-jo, det kan jag ju, men kontrollen är typ 3 meter bort :/
Hahaha!
Men nu ska jag göra mig klar för stan (där mina kusiner bor) ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg, jag är en glad tjej på 11 år som älskar hästar, min familj, mina kompisar, fota och min husdjur.
Jag lever ett vanligt liv med massa roligheter som jag kommer skriva om varje dag... Följ gärna mig på den här bloggen s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards