mizzbrunett

Alla inlägg under februari 2013

Av Helena Eriksson - 27 februari 2013 08:24

Godmorgon, nu ligger jag i sängen och klockan är nästan halv 9. -Varför går hon upp såhär tidigt på sportlovet kanske ni tänker, jo, för att jag älskar hästar <33
Skulle gå upp kl 5 på morgon om det då behövdes. Men nu är det dags att dra sig upp, åka bussen som går kl 10 ;)

Av Helena Eriksson - 26 februari 2013 16:55

Hej, nu ska jag spela Sims och passar på att göra ett inlägg medans det startar. Pappa håller på att laga middag och vi tar det lugnt, men nu startar spelet om typ 1 sekund ;) vi hörs hörni

Av Helena Eriksson - 26 februari 2013 16:55

Hej, nu ska jag spela Sims och passar på att göra ett inlägg medans det startar. Pappa håller på att laga middag och vi tar det lugnt, men nu startar spelet om typ 1 sekund ;) vi hörs hörni

Av Helena Eriksson - 26 februari 2013 09:04

Hej, nu är jag påväg till stallet och ska försöka filma, men vi hörs, hej då! <3

Av Helena Eriksson - 25 februari 2013 21:44

Hej hej, nu sitter jag i soffan hemma hos pappsen.
Är trött, vi var på bio i Sickla och såg Sune i Grekland.
Den var bra ;) men imorgon rida då.
Ska rida halv tio. Men bloggar när jag sitter på bussen imorgon, Hejdå ;)

Av Helena Eriksson - 25 februari 2013 10:37

Hej hej! Idag ska vi på bio, jag och en kompis.
De ska hämta mig runt kl 11 så åker vi först hem till dom och sen åker vi nog till Heron City tror jag.
Vi vet inte vilken film vi ska se men det blir väl en rolig film antar jag. ;)
Nu sitter jag i soffan med mobilen, har precis gjort mig iordning.
Men imorgon ska jag rida <3
Det ska bli kul.. :D
Men oh, glömde att borsta tänderna, haha ;)

Av Helena Eriksson - 25 februari 2013 10:37

Hej hej! Idag ska vi på bio, jag och en kompis.
De ska hämta mig runt kl 11 så åker vi först hem till dom och sen åker vi nog till Heron City tror jag.
Vi vet inte vilken film vi ska se men det blir väl en rolig film antar jag. ;)
Nu sitter jag i soffan med mobilen, har precis gjort mig iordning.
Men imorgon ska jag rida <3
Det ska bli kul.. :D
Men oh, glömde att borsta tänderna, haha ;)

Av Helena Eriksson - 24 februari 2013 19:52

Hej hej hej hej.
Tänkte bara berätta vilka dagar jag ska rida på sportlovet, jo, jag ska rida på tisdag, onsdag, torsdag och fredag;) och imorgon ska jag va hos en kompis. Men ville bara säga det!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg, jag är en glad tjej på 11 år som älskar hästar, min familj, mina kompisar, fota och min husdjur.
Jag lever ett vanligt liv med massa roligheter som jag kommer skriva om varje dag... Följ gärna mig på den här bloggen s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards