mizzbrunett

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Helena Eriksson - 23 februari 2013 15:56

Hej, vet att jag haft dålig uppdatering men har haft den nya bloggen i fokus ett par dar. Men nu ska jag komma igång igen.
Har precis vart i i stallet och jag red Buster (en annan häst som står i samma stall som medryttarhästen Ruskprick)
Men han bockade av mig i galopp och nu har jag stukat fingret :(
Men man får tänka att det kunde gått värre ;)
Men vi håller på att blanda en smet för vi ska göra glass i vår glassmaskin.
Det är första gången vi gör men hoppas det blir gott iallafall ;)
Men imorgon blir det stallet igen för jag red lite extra idag men imorgon är min vanliga tid. Men då ska jag rida Ruskprick om inte det blir ändrade planer ;)
Men vi har ju en blogg jag och en kompis som nästan bara handlar om hästar, kika in vet ja: www.horsefrieends.bloggplatsen.se ;)
Men nu ska jag byta om till lite andra myskläder :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg, jag är en glad tjej på 11 år som älskar hästar, min familj, mina kompisar, fota och min husdjur.
Jag lever ett vanligt liv med massa roligheter som jag kommer skriva om varje dag... Följ gärna mig på den här bloggen s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards