mizzbrunett

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Helena Eriksson - 17 februari 2013 21:43

Hej. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Ville bara slänga in ett inlägg ;)
Imorgon tror jagat jag köper både grimma och tyglar ( kan ju inte bestämma mig )
Men imorgon hoppas jag blir en bra dag :) Kommer kanske videoblogga om jag hinner när jag kommer hem från skolan. Men på tisdag kör vi Ridning igen :D Men det tar vi då tycker jag. Vi tar alltsom det kommer här, det är så skönt att slippa tänka på allt så långt i förväg!!
Men imorgon ska jag till mamma då :) Nu ska jag nog försöka sova för jag gick upp så tidigt, vi hörs {3

Av Helena Eriksson - 17 februari 2013 18:12

Hej, nu håller pappa på att laga mat.
Det är klart om 5 minuter!
Jag är supertrött :/
Kommer gå och lägga mig tidigt ikväll för annars kommer jag typ svimma i skolan imorgon.
Men jag sitter och chattar på kik med mina kompisar... ;)
Men imorgon blir det nog en videohaul eller den kommer nog i övermorgon föresten :) Men det blir väl bra? Jag gör haulen direkt efter skolan på tisdag ;) Tror det går iallafall, men aja! Den kommer!!
Har ju inte äns köpt nåt än :P

Av Helena Eriksson - 17 februari 2013 14:55

Imorgon ska vi åka till hööks, vi ska köpa en ridjacka, ridstrumpor och jag ska köpa en present till Ruskprick. Jag kommer köpa nya tyglar eller en ny grimma. För han har svart träns och bruna tyglar     Och hans grimma är lite för stor men den funkar ju...    

Vi får helt änkelt se vad det blir! Tror nog grimma, det är lite roligare. . .  

Hon som jag red med kommer kanske skicka en video till när jag galopperade ikväll, hon filmade en annan. 

Smsade henne och frågade om hon kunde skicka den men hon svarade inte   

Jag mobilbloggar väl 1-2 inlägg sen/ikväll och berättar om jag vill berätta nån ting.   

Av Helena Eriksson - 17 februari 2013 14:44

Hej, nu sitter jag hemma i soffan med min dator. 

Jag laddade upp videon från ridningen.

Men på ridturen red vi först runt lite i området sen red vi ut på fältet/hagen (som vi kallar det)

Hon jag red med ville inte galoppera på Bushästen hon rider på så jag fick sitta upp och galoppera honom också, men det är bara kul!

Men här är videon på mig och Ruskprick   


 

Av Helena Eriksson - 17 februari 2013 13:04

Hej, nu sitter jag och väntar på bussen för jag har ridit, kommer en video från ridningen sen ;)
Men igår hade vi jätteroligt! Vi låg och prata i sängen tills kl 00.30 ;) Men vi hade det bäst, hörs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg, jag är en glad tjej på 11 år som älskar hästar, min familj, mina kompisar, fota och min husdjur.
Jag lever ett vanligt liv med massa roligheter som jag kommer skriva om varje dag... Följ gärna mig på den här bloggen s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards